DET GÖR DEN VISST!

.....Är mitt svar från "Pitabröd"

Eftersom jag hade uppdaterat bloggen för någon vecka sedan var jag ju tvungen att vänta lite med att uppdatera eftersom jag uppdaterade nyss. Krånglig beskrivning på min uppdatering men så är det. Men nu är jag tillbaka för en tid och jag kan meddela att det regnar ute och jag har läst ut en komplicerad bok som var väldigt djup. Lite djup för min smak och jag skulle nog inte läst den om jag inte var tvungen. Dock så läser jag inte så mycket böcker men tyvärr så måste jag börjar göra det nu.

Somsagt jag har börjat plugga på högskola...igen. Bytt utbildning och det har aldrig varit så mycket krångel med att byta utbildning, kanske är för att jag aldrig behövt göra något sådant innan. För att göra den långa historien kort. Jag kom in på slöjd,hantverk och formgivningsprogrammet i Linköping men när jag väl började där så kändes det inte rätt, jag tyckte inte att jag passade in och alla som jag förklarade för att jag skulle börja på den utbildning sa "Ska du bli slöjd lärare?" NEJ jag ska inte blir slöjdlärare, detta var mitt fjärdehandsval. Det såg mörk ut tyckte jag men jag han bara gå där i två dagar då de ringde från KSM och sa att jag hade kommit in som reserv. Tack och adjö till SHF och 570 kr, tackade jag ja till platsen på KSM och började redan dagen efter.

Och nu hoppas jag att det kommer in lite pengar från Csn snart då det är tomt i plånboken, så jag kan betala lite bokräkningar. Det är jobbigt att ligga på topp!

Kommentarer
Postat av: Anna

SÅÅÅÅJAHHHH

2011-09-06 @ 12:24:25
URL: http://nowherelefttorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0