He was six-foot-four and full of muscles

Hej sär!

Jag läste mina inlägg här om dagen och jag har märkt att jag alltid börjar meningen med "fett najs inlägg" eller något i den stilen. Så därför tänkte jag att jag inte skulle skriva "Fett najs" i detta inlägg, men tyvärr så har jag misslyckats med det. Fan. Jag upptäckte även en annan sak att som mest har jag uppdaterat tre gånger i månaden på bloggen,shit vad aktiv jag var under Mars månad. Men Iallafall jag hittat en ny favvo låt som jag redan har lyssnat fem gånger på spotify så att jag inte får lyssna på den längre "Do you come from the land Down under?". Men nog om mina funderingar vad har jag gjort på senaste tiden?

Johanna har jobbat, målat en vägg vit på jobbet och snart ska jag även ta itu med gräset, tur där att jag inte är alergisk mot gräs. Firat en del av släkten eftersom i min släkt fyller alla år i april och maj. Jag har kollat på melodifestivalen och ätit god sallad och pizza till det. Jag har skrattat som en tok till amerikanska wipeout. Jag har nu äntligen kommit på vad jag ska göra med mitt hår, HURRAY!. Jag har garvat åt "STEFFE!...Ae det var inte steffe". Fick hem ett fint litet brev från Linköpings universitet att jag var välkommen på informationsmöte om turism programet, dock så ska jag inte gå turism eftersom det var mitt femte handsval? Och jag tänker inte gå på något informationsmöte. Jag har klippt mitt hår och jag saknar ännu mer mitt långa hår som jag hade förra året. Vaxat bort oönskat hår. Men nu får det vara nog för jag har ikke mer att skriva om tror jag.  Om två timmar ska jag vara på jobbet och jag har mycket att stå i här hemma, mors!

Kommentarer
Postat av: STEFFE!

Ae det var inte Steffe...

2011-05-25 @ 15:44:08
URL: http://nowherelefttorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0