En stor stark tack,tömmer hela mitt bankfack

Jag vet att jag är extremt dålig på att komma ihåg att uppdatera på min fantastiska blogg. Men när jag väl gör det, så ger jag er fett fina inlägg. Så vad har hänt i mitt sedan den 18 april? Det kan förklaras med en liten lista.

*Jobbat
*Firat påsk utan påskägg och UTAN godis= funkade lika bra ändå!
*Firat mormor som blivit hela 75 år
*Funderat över om jag ska färga håret till mörkbrunt eller rött, har fortfarande inte kommit fram till något.
* Chillat.
*Jobbat lite mer.
*Besökt Stockholm med Anton.
*Besökt Anton.
*Varit på hemma fest.
*Haft fredagsfika.
*Övertygat Sara om att klippa håret kort.
*Köpt Present.
*Gett present.
*Besökt Uppsala på Valborg.
*Besökt Sara E och firat hennes födelsedag.
*Dansat på Hogwarts (stavas?)
*Blivit stoppad av polisen i Uppsala,bar på en systemet påse, fick visa legg, blev nästan av med kassen.
*VARANNAN VATTEN
*Ätit på Subway.
*Fått nog av Oh my god!
*frysit.
*Varit i en stor park utan täckning på mobilen.



Det var väl allt för denna gång, så ses vi nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Johansson

Uppdatera.

2011-05-22 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0