ERROR

Så ledsen jag blir, så ledsen. Jag hade sätt fram emot att ta ett parti sims 2 igår, men precis när familjen hade laddat klart så kom det fram em ruta där det stod så vackert "programet har kraschat". Med sorg i min blick tänkte jag att det kanske var något fel som hade uppstått just då när jag startade spelet så jag gav det ett försök till. Jag tryckte upp knappen för att spela med samma familj men som förra gången kom det fram "programet har kraschat". Tack.

Jag har ju the sims 3 som babe laddade ner åt mig, men det behövs fixas med lite små grejer som jag vill ändra. Btw så kollade jag på ett program om den här killen ----------->



Jag tycker synd om honom, men här om dagen såg jag ut som en diktator


Har Hitler återuppstått????


Kommentarer
Postat av: Johansson

Hahahhaha han är tillbaka ! The Sims är fan inget bra spel egentligen, min dator börjar också dö lite smått av alla expansioner och familjer. Men ADLRIG, ALDRIG att jag tänker avinstallera spelet, det ska gudarna veta.

2011-03-27 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0