Fill me with your poison

Hallå i stugan!

Dagarna bara springer iväg, känns inte så länge sedan jag uppdaterade här men titt redan en vecka har gått! Och det händer så fasligt mycket i veckorna nuförtiden. I ALLA FALL förra veckan var det jobb som stod på schemat och det kom satans mycket grejer så det blev att jobba över men det är inte speciellt kul att packa in tunga saker i Containrarna utan lite alkohol i kroppen med lite velande så gick jag från systemet med tre påsar fulla med cider. Och sedan satt vi där med en 7,0 som var uppdrucken på 15 min. Men det var inte den enda vi drack utan 4 jägershots och ett par cider, efter det började vi spåra lite och diskutera livet med alla möjliga människor. Tre timmar  senare så var det dags att plocka in grejerna och jag kan säga er det blev mycket roligare med alkohol i kroppen, dock så kommer jag bara ihop hälften av kvällen och det fick jag lida av dagen efter.

Sedan så kan jag berätta att min blåsa är tillbaka igen och denna gång har den hittat till den ena halsmandeln och där sitter den och svider som en jävla fitta (Ursäkta uttrycket). Men som varje gång kommer jag ta mig igenom detta lidande. Jag har även skaffat mig en liten bondbränna, skaffat spotify unlimited och blivit lite sommar blond till råga på allt. efter mitt velande om jag skulle bli rödhårig eller mörkbrun så beslutade jag mig för att göra ljusa slingor istället och ja, jag blev ganska nöjd! Till råga på allt tänkte jag ge er lite fina bilder från mobilen som jag så duktigt förde över till datorn.

En liten ego bild på mitt slingade hår som blev suddig, jag hittade så man kunde vända kameran med mobilen vilket jag aldrig hittat förut. Det var roligt!


En vacker dag på jobbet, med en svävande stol i bakgrunden gör bilden oerhört intressant!

Menyn på bjudningen!

Om man tittar riktigt noga så kan man se två människor i mörkret.

Men nu ska jag ta och pysa och glo lite på tv. Mors!

Kommentarer
Postat av: Sarapée

SÅ JÄVLA SNYGGT! Vill också vara sommarblond.

2011-06-03 @ 17:20:30
URL: http://sarasays.blogg.se/
Postat av: Snusksäret

Så fint :D <3

2011-06-08 @ 23:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0