Om du möter varg

Tänk att tiden går så fort nuförtiden. Fick en kommentar av fröken Johansson om en liten uppdatering, det var ju faktiskt två veckor sedan. Just nu håller jag på med ett stort projekt, ladda över bilder från mobilen tlll datorn p.g.a. att Johanna har nämligen införskaffat sig Samsung galaxy S2, nöjd tjej. Dock så flyttas nummret över nästa vecka så den får ligga och damma i sin låda. Man kanske ska passa på att köpa sig ett skydd så den inte går sönder det första den gör.

Idag blev det en tidigt fika på kuriosa och ett kärt återseende av Sara e som varit borta i Asien i en månad på sina äventyr men även fck vi höra hur det var på P&L av Anna. Första doppet i år har även blivit av i sjön skiren, kallt men jag var iaf först och fick vänta bra länge innan Anton hoppa i. Besökt mormor och morfar på landet och det blev vandring ner till sjön för att doppa fötterna där vi stannade ett bra tag. Köttade även upp min lilltå samma dag och nu hänger en liten bit löst,vilken smärta. Men nu ska jag ge er lite bilder från mitt stora projekt så hörs vi snart igen!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu får det räcka :)


Kommentarer
Postat av: Mumrik

"Nu hänger en liten bit löst" hahahahahahah så jävla äckligt och askul på samma gång!

2011-07-06 @ 14:44:16
URL: http://sarasays.blogg.se/
Postat av: Johansson

Köttade upp HAHA fan vad vidrigt, men som Sara sa, kul ! Jävla vidrig bild på mig där (onykter?), annars har du riktigt snygg hårfärg nu fröken Larsson !

2011-07-06 @ 22:07:18
Postat av: Anna

Hahaha nöjd_tjej_91 på Max med Lars Kristerz!

2011-07-07 @ 13:14:54
URL: http://nowherelefttorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0