It happens to be true, I only wanna be with you

Jahopp, då var man här igen då. Äldre och klokare än innan kan man nästan säga. Då är det väl meningen att jag ska skriva här vad som hänt under den senaste veckan. Jag har blivit av med min blåsa som jag har haft en vecka och fått en ny till råga på allt och blivit av med den relativt fort. Jag ställer mig alltid samma fråga varje gång det kommer en sådan otäcking "why god, WHY?!" Men jag får aldrig något vettigt svar tillbaka, får bara nya hela tiden?

Men IAF, i måndags till tisdag for vi till Göteborg och Liseberg. Jag var modig nog att åka Atmosfear (eller var den heter/stavas?)fick peppa A att åka den vilket han sen inte ångrade ett dugg utan ville åka den fler gånger, men grejen är ju den att jag är höjdrädd så det fick räcka med en gång. Vi hade det minsta tältet på hela tältplatsen och det blev nästan invaderat av änder dagen efter men duktig som jag var skrämde jag iväg dem. Andra dagen i Göteborg gjorde vi staden osäker tills det var dags att styra kosan hemmåt.

I onsdags började mitt nya abonnemang att fungera klockan 04.00. Varför just 04.00 vet jag inte men tiden kändes väl rätt för dem på Halbop, men nu fungerar den som om ingenting har hänt. Samma nr som förut.

Så hängde man ju lite på Munken in the park och av alla band som fanns så såg vi bara ett. Vi hängde mest på trädgårn istället, inte för att det fanns någon sittplats utan här var det en stentrappa som gällde och lite senare fortsatte vi vår barrunda till världens och sedan hem till Anna för en liten lur.

Gårdagen spenderades i folkparken med lite vollyboll. Sedan var det tänkt att ta en liten tur till en badstrand men tyvärr sa ju regnet ifrån och vi åkte till Maxis parkering och stod där i tio minuter för att kolla på ett busslast med japaner/kineser invadera Maxis parkering. Tillslut beslutade vi oss för att åka till bagarstugan för att sitta där och fördriva tiden tills folket började jobba.

Todiluu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0