We had joy, we had fun, we had seasons in the sun

Ny spellista på spotify, eftersom jag aldrig direkt har några namn utan bara årtalet. Och nu fick jag skriva 2011, 2011, Hallå?!?! Vart har jag varit de senaste fem åren? Det känns som om 2006 var nyss och vi gick i 9: an på hagaskolan, och man var tvungen att ha en diskett om man skulle spara något på skolans datorer. DISKETT. Iaf jag har lagt till en låt på listan Terry Jacks- Seasons in the sun, men jag kan inte dirket lyssna på den spellistan för där har jag ju bara en låt. Tragiskt. Men det löser sig,det gör det alltid med eller utan våld. Dock så ska jag inte slå min spellista.

Nytt år, nya händelser, ny härlig ålder... SYSTEMBOLAGET!!!!! Och det ska firas med skumpa. Fett najs, dock så kan jag inte gå dit samma dag som jag fyller år, systemet är ju då inte öppet på en söndagar. Men det löser sig jag har ju hela livet på mig efter det. Och nu när man tänker efter så, fan vad gammal jag är jag måste betala mina egna tandläkarbesök, betala min egen vård och om jag ska ligga inne på sjukhuset så kostar det 80 kronor natten.

Jag klippte inte av min klänning, men jag måste tvätta den igen. Chokladfontäner skvätter ganska mycket om det blir för mycket choklad i dem. Denna vecka ska jag plugga, plugga och kanske plugga lite till. Kul. Nae, jag har aldrigt sagt att det var kul att plugga och det ska bli så jävla skönt när det är över så att jag kan göra lite roliga saker än att bara plugga hela tiden, det känns som om jag gör inget annat. Men jaja nu ska jag dra och chilla lite i sängen så kanske min huvudvärk försvinner. Gott nytt år på er folket ♥

See ya ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, jag har en bostad :D

2011-01-03 @ 20:06:21
Postat av: Såta R

Hahaha åh gud. Nu känner jag mig också gammal. Men det löser sig, det gör det alltid, med eller utan våld.



<3

2011-01-04 @ 18:29:23
URL: http://sarasays.blogg.se/
Postat av: Johansson

KOSTAR DET ATT LIGGA PÅ SJUKHUS ? Det visste inte jag... Jaha då får man vara extra snål i fortsättningen då om man ska ha råd att hamna på sjukan....

2011-01-05 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0