I just had seeeex and it feelt so good

Har jag...Nää, eller?!

Igår for vi till Ikea och hem fick jag med mig en STOR och bra Garderob, men trådbackarna var tyvärr slut så den är inte riktigt klar en och knopparna ska sättas på. Som jag har tjatat på att få en garderob och nu får jag äntligen plats med skiten. Det var inte direkt lite kläder som jag slängde ut ifrån min gamla utan hela sängen var fylld.

Idag ska jag ta tag i att föra över alla mina filmer som ligger på datorn och tar extremt mycket plats på skivor. Det är sånt här man kan göra när man är arbetslös och när jag är klar med det ska jag ta tag i fotona. Vore sorligt om datorn kraschade och alla mina bilder från studenten försvann för alltid. Ajja nu ska jag börja med disney filmerna.





Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till nya garderoben!

2011-02-01 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0