Don't tell me, tell my ghosts

Tänkte bara flika in och säga att : JAG HATAR ANTIKEN OCH MEDELTIDEN!

Nu känns det bättre ( Fast egentligen så gör det ju inte det) Försöker intala mig själv att jag kan allt, men det vet vi ju att jag inte kan. Dock så har jag ju gjort det här två gånger tidigare så jag behöver inte plugga hela tiden för att det sitter i bakhuvudet och när man märker att man kan det så blir det ju tråkigare att läsa igenom skiten. Jag vet vad Alexander den store gjorde, jag vet varför man slutade med att bygga pyramider och jag vet när Mesolitikum var och vad det är. Därför förtjänar jag en bit av fröding kladdkaka som står på tining i köket. Det kan man kalla fett najs.

Annars då, jo jag börjar bli fit *ironi* (Jag har faktiskt förtjänat kladdkakan eftersom jag tränade igår) .Jag har tenta imorn, jag har sagt auf wiedersehen till en vän som flyttar till staden med de vita tigrarna. Jag har varit på bio och sett "Meet the fockers- Little fockers" Fett najs film. Jag har fått höra att jag ser ut som 21 av mannen från kuriosa och blivit äcklad av hans äckliga hand som var äcklig. Jag ser fram emot att fylla ungvuxen. Man är inte riktigt vuxen utan ungvuxen. Och en liten suprise, jag har fått en blåsa i munnen Peace out !


Kommentarer
Postat av: Erika

Kommer sakna dina blåsor Johanna! OCH dig !

2011-01-19 @ 18:45:53
Postat av: S

"blivit äcklad av hans äckliga hand som var äcklig"



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHA

2011-01-19 @ 22:44:25
URL: http://sarasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera.

2011-01-29 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0