Jag kommer, jag kommer, jag kommer... Jag är nästan där.

Det var ett tag sen jag uppdaterade, till skillnad från vissa andra som skriver som överskrift "Uppdatering" Men när man skållar ner så var det ingen uppdatering utan ett tomt inlägg. Rackars. Så därför tänkte jag vara lite bättre och skriva några meningar i mitt inlägg.

Min blåsa som jag har haft i 1 ½ vecka är snart borta, eller ja det svider inte längre men dock så har det fastnat ett liten poppis i tandköttet längst bak som jag har försökt i både igår kväll och idag. Jag har hittat mig ett nytt fint program att följa på kanal5 play Stylisterna. Jag ska inte avslöja för mycket ifall ni inte har sätt det. Jag har åkt på en mini förskylning förra helgen vilket inte var ok. Träffade E- tuna tjejen och den blonda tjejen plus Pung. Var i Uppsala och chilla med Sara E ( där uppe trädde sig min blåsa fram). Firade med mina historia vänner att historian var avklarad och godkänd. I sammaband med detta hittade jag ett nytt gott vin som är en favorit numera "Two oceans" översatt "två hav". I måndags var det alla ♥ dag på schemat som spenderas med min älskling och en bukett röda rosor satt inte fel i fönstret, med en liten bit mat på china. Inte fel.

Jag har spelat alldeles för mycket sims och jag blev så bitter när min familj fick tvillingar (pojke och en flicka) de skulle sattsa på sin karriärer och ha ett barn i taget. Och inte nog med det så ångrar jag varför jag inte döpte flickan till Paris. Ångrar djupt. Dock så fick de ett till barn sedan, vilket resulterade i en till pojke( Jag hoppades på en tjej så jag kunde döpa henne till Paris. Besvikelse. Detta var allt för tillfället som jag kan komma på för nu ska dyka in i badrummet, ta bort sminket, borsta tänderna och hoppa ner i sängen.  ( Jag fyller år snart! )See Ya!






Kommentarer
Postat av: Erika

Haha vet inte riktigt om det är mig du menar eller ? ;). Haha nej men skämt och sido Larsson. Sims är alltid en besvikelse när man vill ha ungar där i. Själv brukar man ju vilja ha tvillingar (fattar inte varför eftersom det är min mardröm) men det blir alltid en unge i taget. Dessutom har det blivit något skit på mitt spel så det kan bara bli pojkar.

2011-02-19 @ 13:17:18
Postat av: Hej Sär

VA ? Är det sant ? :D Det ska jag verkligen prova. Ska de äta det innan eller under graviditeten :P. Hahah jag känner mig också som en dotAnörd. Men det är jag väl i så fall också.

2011-02-19 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0