I can make you nice or naughty

Tänkte vara lite snäll att lägga upp ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. Egentligen tänkte jag göra det i tisdags, men då var det överskriften som spökade och jag tänkte efter noga och kom fram till att ett inlägg senare i veckan kunde inte skada eftersom ni inte visste att jag skulle skriva ett. Men nu vet ni!

Nu är jag inne på tredje säsongen av OC, och jag måste säga er att fan vad jag hatade ryan där ett tag han måste chilla lite. Men nu börjar det bli bättre, men jag stör mig lite smått fortfarande. Jag funderar starkt på att hänga upp mina torkade rosor någonstans, kanske över spegeln, garderoben eller någon annan oväsentlig plats. Idag åt jag och Anton på spicy hot, vi är nästan lite stammisar där eller ja vi var det ett tag, men när inte cashen regnar ner så får det bli någon gång ibland. Men vi tror ändå att folket som jobbar där känner igen oss då vi alltid (eller jag brukar variera smått) beställer en 4 och en 5.

Ae nu ska jag hoppa ner i sängen (4 dagar kvar). Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha och JAG är chockad över att du aldrig har dödat en sim. Har du verkligen inte det ?

2011-02-25 @ 07:41:38
Postat av: Anonym

2011-02-25 @ 08:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0