Alternativ?

Jag hade ju lovat att ge er ett fett inlägg innan helgens slut. Här kommer det.

Det skulle varit jobbigt om jag inte hade skrivit något efter den förra meningen, men idag är jag faktiskt snäll ( som alla andra dagar ) och fortsätter uppdaterar lite för er skull. Iaf jag såg att jag inte hade uppdaterat denna  vackra och intressanta blogg på nästan en månad och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men livet är tufft ibland och det händer inte så mycket annorlunda saker i mitt liv just nu, utan livet rullar på som vanligt. Jobbar lite, chillar lite,äter lite,dricker lite, myser lite,bajsar lite,skrattar lite ja listan är oändlig så jag kan ju inte berätta allt. Men IAF idag är jag bakis efter gårdagens festligheter så jag håller mig inne idag och gör tv sällskap, dock från ett litet undantag då jag följde med Anton ner till busshållplatsen.

I tisdags for jag ner till staden och införskaffade mig nya kläder från monki från mitt presentkort på 600 spänn. Nu är det bara 220 kronor kvar som jag ska spendera någon annan gång, en nöjd tjej gick därifrån. I torsdags ville jag vaxa armhålan, med det gick inte så bra och det gjorde så JÄVLA ont och så hade jag en pojkvän som uttryckte sig " Jag är nästan spyfädig nu" Så efter några drag så gav vi upp och jag har nu beslutat mig för att gå till en salong och göra det istället, kvällen fortsatte med filmen Tangled. Här om dagen vaknade jag med några spännande prickar på benet som kliade, men nu efter ett par dagar så håller de på att tyna bort sakta men säkert och det bästa av allt de kliar inte längre.

Ja snart så har jag dragit färdigt min sammanfattning av de föregående veckan/veckorna. Dock så har jag inte nämnt så mycket om mitt jobb men jag känner att det inte är så intressant om jag berättar när jag torkar av fågelbajs från bord m.m det finns inte så mycket att säga om fågelbajs. Men nu mina vänner så får ni hålla er ett tag till! ♥

Kommentarer
Postat av: Pitabröd

HAHAHAHAHAHAHAHAH tanken på Anton som vaxar din armhåla... BÄSTA TANKEN!

2011-04-17 @ 16:13:45
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0