Welcome back my dear blåsa <3

A åkte precsi härifrån efter att ha kollat på Beck- Häck och myst. Bra film. Bra att Sunes pappa kunde göra fler filmer än bara Sune. Dock så finns det vissa personer som inte kan kolla på Beck eftersom de inte kan ta honom seriöst efter att han medverkat i Sune. Det är lite förståligt.

Som ni ser så har jag fått en blåsa i munnen, men jag har tagit mina små piller för det så det ska nog gå över ganska snart. Imorn är det dags för lite lektion med Svante kålskog. Och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Men först ska jag länka en väldigt tragisk blogg som jag har följt i ungefär två månaders tid. vissa har säkert läst den men andra inte. Men den är väldigt sorlig, stackars familj...

http://moahenriksson.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag läste den där bloggen förut men jag kunde inte läsa den mer :P

2010-11-01 @ 17:32:17
Postat av: Din blinda lärare

Usch, kan inte läsa den där bloggen, jag blir så himla ledsen i ögat och får en klump i bröstet.



P.S. Kålskog är ett ägigt namn. D.S.

2010-11-01 @ 22:54:17
URL: http://sarasays.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHA när jag läste inlägget så trodde jag det kommit en ny Beck. Därför bestämde jag mig för att googla på "Beck - Häck och myst" hahah. Vet inte riktigt hur jag uttalade myst i mitt huvud men inte som man ska i allafall. Jag blev irriterad för att jag inte fick några bra resultat...

2010-11-03 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0