Jag är en soldat för dig

Julen har kommit och gått vidare och nu väntar nyår. Dock har jag inte hittat en klänning än så jag får väl rota fram något annat i garderoben. Kanske den gamla balklänningen? Kanske ska man klippa av den så attd en blir kort, men det är dock inget jag kan göra utan det måste farmor göra. Lite kort varsel?, Jaja jag får fundera på saken det ska iaf passa till mina örhängen jag hittade på rean, det enda jag hittade på rean. Egentligen så har jag aldrig hittat något på rean eftersom jag inte har haft tillräckligt med cash då efter jul, och för att jag inte har orkat stå som en gam utanför affären när de öppnar. 

Mina örhängen är lite tunga för öronen så jag kommer se ut som Margareta i kyrkan ( folket från svärtinge vet). Men jag kan ta en liten sammanfattning om Margareta. Bitter kristen tant, bor på högsta våningen i sandbyhov för att få vara nära Gud( inte mitt hus) jobbar i svärtinge kyrkan, har alltid på sig ett par änglar som örhängen som gör så att örsnibben verkligen "hänger". Men mina är iaf snyggare än hennes och Margareta borde verkligen variera sig lite.

Somsagt julen har varit här, juldagen också, annandagen ska vi inte prata om, shit den var hemsk där i början av dagen men det blev bättre mot slutet av dagen och kvällen. Jobbigt att sitta hos mormor bakis som ett as och äta fin lunch. Men jag överlevde och jag spydde inte över bordet, även fast det kändes så. Nästa gång ska jag ta det lite lugnare med alkoholen.  Kallt var det också att stå i kö i två timmar, fan man kunde ju knappt stå eller gå på fötterna. Bitter har jag också varit över att få dryga svar på fb, de behöver inte vara så tjuriga jag frågade ju snällt, för jag är snäll. Inget vettigt svar fick man då heller. Nae.

Jag borde börja plugga, men fan orkar man det...Nae. Ae hörrni nu har jag skrivit ett jäkligt långt inlägg här och det får duga för idag. Och en tid framöver, man vet aldrig när jag får sådan här lust igen. Håll i er gott folk!

Klippa eller inte klippa??????
28: e ♥

Kommentarer
Postat av: Johansson

Hej sär !

Jag röstar för att inte klippa :D Den är så fin lång !

2010-12-29 @ 09:51:58
Postat av: Din blinda lärare

Håller nog med Erika på den, klänningen är ju fett tjusig som lång! :D

Tack min vän <3 Jag ska göra så gott jag kan!



(Och när ska vi fira din 20-årsdag? Påminn mig om det så kan jag sätta kryss i almanackan)

2010-12-30 @ 20:09:14
URL: http://sarasays.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vill också kunna komma när du fyller 20 !!!!!!!!!!!

2010-12-30 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0